همشهری‌آنلاین: مسئولان تا هفدهم دی‌ماه فرصت دارند تا نواقص دو استادیوم ورزشی یادگار امام (ره) در قم و فولاد شهر در اصفهان را برطرف کنند.

به گزارش مهر، منصور عظیم زاده مدیرکل روابط بین‌المللی فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این مطلب افزود: این باشگاه‌ها از تاریخ 17/9/87 تا 17/10/87 فرصت دارند قبل از حضور بازرسین AFC مشکلات را برطرف کنند و در این راستا لازم است قوانین مشخص مربوط به شرایط محل برگزاری بازی‌ها و استادیوم‌ها که تحت عنوان قوانین قهرمانان باشگاه‌های آسیا سال 2009 که در تاریخ 26 نوامبر 2008 در کمیته اجرایی و کمیته ویژه لیگ قهرمانان آسیا AFC تصویب شده مطالعه کنند.

وی افزود: این قوانین در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته و روی وب سایت AFC قابلیت دانلود را نیز دارند.

عظیم‌زاده در ادامه خاطر نشان ساخت: این در حالی است که امور بین‌الملل فدراسیون پیش از این با همکاری سازمان لیگ برتر مشکلات جاری در خصوص این استادیوم‌ها در ماه گذشته را به اطلاع مسئولین ذیربط رسانده و به نظر می‌رسد مشکلاتی نظیر اتاق دوپینگ، جایگاه ویژه خبرنگاران، جایگاه VIP، تجهیزات لازم برای ناظرین بازی، اینترنت، فاکس، Mixe Zone، نور استادیوم، تیره‌های دروازه از مواردی است که می‌بایست مورد توجه جدی مسئولین قرار گیرد.

وی گفت: سایر موارد در نوع خود مهم و لازم است که طبق این ضوابط در فرصت باقی مانده با تشکیل یک کار گروه ویژه توسط هیئت‌های فوتبال استانها، باشگاهها برطرف شود.

رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال ادامه داد: برای رفع مشکلات دو استادیوم دلیلی بر نبود مشکلی در ورزشگاه آزادی تهران برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیست و لازم است مسئولین این ورزشگاه نیز برخی از مشکلات باقی مانده نظیر اینترنت وایرلس و Mixe Zone را برطرف کنند.

وی در پایان گفت: غیر از قوانین مربوط به استادیومها دو سر فصل مجزا تحت عناوین قوانین کلی لیگ قهرمانان آسیا و قوانین مرتبط با امور بازاریابی و تجاری ACL در سایت AFC وجود دارد که توصیه اکید روابط بین‌الملل دقت کافی در رعایت نکایت و مصوبات کنفدراسیون فوتبال برای این رخداد ورزشی است.

کد خبر 70276

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز